Citroen C5 Aircross – Ήρθε η δεύτερη γενιά του μοντέλου

Citroen C5 Aircross – Ήρθε η δεύτερη γενιά του μοντέλου

Mε την κυκλοφορία του νέου C5 Aircross, της νέας ναυαρχίδας της μάρκας, η Citroën ολοκλήρωσε την πλήρη ανανέωση της γκάμας της σε λιγότερο από δύο χρόνια. Το νέο μοντέλο, στη δεύτερη γενιά του, εκπληρώνει τις υποσχέσεις του C5 Aircross Concept που παρουσίασε η Citroën πριν ένα χρόνο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Βασισμένο στην πλατφόρμα Stellantis STLA-Medium, την οποία εισάγει στη Citroën, το νέο C5 Aircross διαθέτει ισχυρή, αεροδυναμική σχεδίαση, με τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Η εξαιρετική του ανάρτηση θέτει νέο σημείο αναφοράς στην ανταγωνιστική αγορά των C-SUV. Εντυπωσιάζουν οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας ενώ σε επίπεδο κινητήρων προσφέρεται μια επιλογή από διάφορες ηλεκτρικές μορφές ενέργειας για διαφορετικές ανάγκες, με την αυτονομία – ανάλογα με την έκδοση – να φτάνει τα 680 χλμ.  στην ηλεκτρική έκδοση και να ξεπερνά τα 950 χλμ. στην υβριδική έκδοση.

H μάσκα στο μπροστινό μέρος εκφράζει δύναμη και ρευστότητα και μάλιστα στην ηλεκτρική έκδοση, είναι πλήρως κλειστή για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αντίστασης. Τα Citroën Light Wings που αποκαλύφθηκαν στο C5 Aircross Concept, είναι παρόντα στο C5 Aircross. Η χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή 3 σημείων και το νέο σήμα της μάρκας είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά. Από το πλάι, μία γραμμή ακμής από μπροστά μέχρι πίσω, προσθέτει ένταση χωρίς περιττές λεπτομέρειες. Η γραμμή της οροφής έχει ελαφριά κλίση προς τα πίσω, βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική ενώ εξίσου αεροδυναμικό είναι και το πίσω μέρος, με μια πολύ κάθετη πίσω πόρτα. Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,75, το C5 Aircross αποτελεί σαφή βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά (0,84). Η πλατφόρμα Stellantis STLA-Medium, εξασφαλίζει γενναιόδωρες διαστάσεις: μήκος 4.652 mm (+150 mm), πλάτος 2,018 mm, το ύψος διατηρείται στα 1,69m, απόσταση από το έδαφος 200 mm. Το μεταξόνιο έχει επεκταθεί στα 2.784 mm – 60 mm περισσότερο από ό,τι στο προηγούμενο C5 Aircross, σχεδόν όλο το μεταξόνιο είναι διαθέσιμο για τα πόδια των πίσω επιβατών – πανομοιότυπο με αυτό του C5 X, σημείο αναφοράς σε αυτόν τον τομέα.

Ο χώρος για το κεφάλι έχει αυξηθεί κατά 68 mm στη 2η σειρά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο νέο Citroën C5 Aircross, οι επιβάτες κάθονται σαν σε σαλόνι, με έπιπλα και υφάσματα της ίδιας ζεστής αίσθησης. Ξεχωρίζει το “Sofa Design”, ένα μακρύ και ευάερο οριζόντιο ταμπλό που δημιουργεί μια ενιαία και άνετη ατμόσφαιρα, κάτι στο οποίο συμβάλλει το εκτεταμένο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού! Τα νέα καθίσματα Citroën Advanced Comfort® αποτελούν βασικό στοιχείο ευεξίας στο C5 Aircross και προσφέρουν απαράμιλλη άνεση ενώ τα πλευρικά μαξιλάρια, είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Τα μπροστινά καθίσματα μπορούν επίσης να ρυθμιστούν ηλεκτρικά σε έως και 10 θέσεις, με λειτουργία θέρμανσης, αερισμού και μασάζ. Οι πλάτες στα πίσω καθίσματα ανακλίνονται μεταξύ 21° και 33° για ιδανική στάση σώματος, ιδιαίτερα σε μεγάλα ταξίδια.  Η εξαιρετική άνεση του νέου C5 Aircross οφείλεται και στην ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions®, η οποία απορροφά τις ατέλειες του δρόμου, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια αίσθηση “μαγικού χαλιού” ενώ παράλληλα κάνει το όχημα διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Το νέο Citroën C5 Aircross διαθέτει τη Waterfall, τη μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής HD που έχει προσφέρει ποτέ η Stellantis η οποία είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη. Παρούσα και η τελευταία γενιά συστημάτων ψυχαγωγίας Citroën, η οποία περιλαμβάνει τη συνδεδεμένη τρισδιάστατη πλοήγηση και ένα πλήρες ηχοσύστημα. Στον βασικό εξοπλισμό τα Apple CarPlay και Android Auto, με δύο smartphone να συνδέονται ταυτόχρονα μέσω Bluetooth και να φορτίζονται από ασύρματο φορτιστή 15W στην κεντρική κονσόλα.  Το σύστημα φωνητικής αναγνώρισης “Hello Citroën” χρησιμοποιεί εντολές φυσικής γλώσσας και μετατρέπεται σε έναν ψηφιακό βοηθό που διευκολύνει την καθημερινή ζωή. Η στρατηγική πολλαπλών καυσίμων της Citroën υλοποιείται άψογα στο νέο C5 Aircross, προσφέροντας πολλές επιλογές στους Ευρωπαίους πελάτες, στη μετάβασή τους στην ηλεκτροκίνηση.

  • C5 Aircross Hybrid 145hp Automatic: χάρη στην υβριδική τεχνολογία Hybrid 48V, αυτονομία άνω των 950 χλμ. σε μικτό κύκλο WLTP χωρίς επαναφόρτιση, με συνδυασμό τρικύλινδρου κινητήρα 1,2 λίτρων turbo νέας γενιάς 136 ίππων (100 kW), με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 12 ίππων (9 kW – μέγιστη ισχύς 28 ίππων / 21 kW) που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 0,9 kWh. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι απευθείας ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη eDCS 6 ταχυτήτων.
  • C5 Aircross Hybrid Rechargeable 195 Automatic: ηλεκτρική αυτονομία κατά μέσο όρο 81 χλμ. – 33% μεγαλύτερη από το προηγούμενο C5 Aircross – και πάνω από 100 χλμ. στην πόλη! Συνδυασμός 4κύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων με υπερσυμπιεστή 150 ίππων (110 kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW (125 ίππων), που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 21 kWh, για συνδυασμένη ισχύ 195 ίππων (143 kW). Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη eDCS 7 ταχυτήτων. Επαναφόρτιση 0 – 100% σε Wallbox (μονοφαασικό OBC 7,4 kW) σε μόλις 5 ώρες 15΄  και  σε 2 ώρες 55΄σε Wallbox (τριφασικό OBC 11kW).  Το C5 Aircross PHEV διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό Φορτιστή On-Board Charger, 7,4kW και καλώδιο φόρτισης Mode 3 για ταχυφορτιστή.
  • Citroën ë-C5 Aircross: διαθέσιμες δύο επιλογές, ηλεκτροκινητήρας 210 ίππων/157 kW σε συνδυασμό με μπαταρία 73 kWh που προσφέρει αυτονομία 520 χλμ.* ή ηλεκτροκινητήρας 230 ίππων/170 kW σε συνδυασμό με μπαταρία 96 kWh που προσφέρει αυτονομία 680 χλμ.

Οι τιμές του στη χώρα μας διαμορφώνονται ως εξής:

Citroen C5 Aircross mild hybrid 145 PS

  • You: 29.900 ευρώ
  • Plus: 32.500 ευρώ
  • Max: 36.000 ευρώ

Citroen C5 Aircross PHEV 195 PS

  • Plus: 44.900 ευρώ
  • Max: 48.900 ευρώ

Citroen C5 Aircross Electric 210 PS

  • You: 37.900 ευρώ (με κρατική επιδότηση)
  • Plus: 39.900 ευρώ (με κρατική επιδότηση)
  • Max: 42.900 ευρώ (με κρατική επιδότηση)

Citroen C5 Aircross Electric 230 PS

  • Plus: 43.900 ευρώ (με κρατική επιδότηση)
  • Plus: 47.000 ευρώ (με κρατική επιδότηση)
Prev Post Δύσκολα μπορεί να υπάρξει ένα νέο Honda S2000!
Next Post Η BMW πρωτοπορεί στην ημι-αυτόνομη οδήγηση!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook